marți, 11 iunie 2013

Vrăjitoarea Valentina: „Cei care sunt lăsaţi la putere de către domnul Gigi Becali vor lupta foarte mult pentru a-i aduce satisfacţie maximă!”



Celebra vrăjitoare de magie neagră Valentina, cunoscută printre vedetele noastre, cea care a reuşit să-l despartă pe Crisi Borcea de Mihaela în favoarea Alinei Vidican, a acceptat să ne dea un inteviu privind cazul de mare interes, în special pentru fanii îndrăgitei echipe de fotbal Steaua Bucureşti, care sunt îngrijoraţi de soarta acesteia.
Cum apreciaţi verdictul pe care l-a dat justiţia?
Dacă domnul Gigi Becali nu era un om politic şi atât de cunosct, justiţia nu ar fi acţionat cum a acţionat acum.
Credeţi că va scăpa mai repede de ispăşirea pedepsei care i s-a dat?
Va face pedeapasa atât cât i se cuvine, adică o va face în întregime pe cea dată de justiţia românească.
Are duşmani mulţi? Lor li se datorează o parte din necaul domnului Gigi Becali?
Da, are duşmani foarte mulţi din anturajul lui, chiar şi din membrii familiei sale. Nu mă refer însă la familie, copii şi mamă.
Şi Steaua Bucureşti, ce va face?


Steaua va ajunge mai sus decât este acum, se află într-o perioadă foarte bună. Cei care sunt lăsaţi la putere de către domnul Gigi Becali vor lupta foarte mult pentru a-i aduce satisfacţie maximă! Ultima oară când am făcut un ritual, am văzut că se apropie un nor negru asupra lui şi a familiei sale. Există un pericol de a mai primi o altă pedeapsă mai mare, dar am să mă rog şi cu descântecele mele doresc ca dânsul să treacă peste această cumpănă, ca să rămână doar la pedeapsa pe care o are acum.
Unde vă pot contacta cei care, fireşte, doresc să apeleze la harul dv. pentru a-i ajuta?


Pot să mă sune cu încredere la numerele de telefoane:  0761. 004331, 0744.230099.
Mulţumim pentru acest interviu.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu